Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~artmovie | użytkownik

imię i nazwiskoArtur Nonas adresTarnowskie Góry / Manchester zarejestrowany01.01.2008 @20:21:59 ostatnio na stronie03.04.2012 @01:09:04

Normalnie to jestem DJem ( pseudonim artystyczny Johnny Walker - DafHouse) fotografia i montaz wideo traktuje jako kolejną pasję i hobby (http://www.4clubbers.tv // http://www.promovie.eu)

Mam wspaniałego syna Deniska który urodził się w lutym 2007r i jest moim oczkiem w głowie. Bardzo polecam obejrzenie filmu... wielu ludziom się strasznie spodobał http://www.youtube.com/watch?v=m6trUqodKyk

fotografia zajmuje się stosunkowo krotko bo od września 2007r wiec proszę o traktowanie mnie jako nowicjusza, który uczy się na własnych błędach... a ja te błędy później koryguje

zapraszam do oglądania moich digartów i wyrozumiale ocenianie

PROMOVIE


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.promovie.eu OnetSkypeBazze-Rec Gadu-Gadu1873547
digarty123 komentarze1809 posty na forum1

komputer / sprzęt
Sony A-100 + statyw

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~fiszu    07.01.2008 @01:22:28
i wszystko jasne
_______
(profil usunięty)
~rosomak6000    07.01.2008 @01:16:20
Dzięki wielkie za komentarze...
Pozdrawiam!
~kolano    06.01.2008 @22:53:46
dzięki za komentarz pozdro
_______
" w pogoni za szczęściem... wciąż biegne "
~berg    06.01.2008 @21:39:04
dzieki
_______

~aasiaa    06.01.2008 @20:02:11
swietne zdjecia. ;]
_______
'just trying to stay positive.'
~ostry69    06.01.2008 @16:46:59
Hmm moze....
Sprubuje
U mnie next foto z kula ...
Chyba bardziej udane od poprzedniego
Pezynajmniej mi sie tak wydaje
~ostry69    06.01.2008 @11:31:48
Po dluszym czasie naswietlanie niebylo by widac pojedynczych promienie tylko cala kula by sie swiecila jak zarowka :P
Prubowalem tak zrobic :P
~ino7    06.01.2008 @10:56:13
np. Basolutnie Elektryczna
~xgxtx13    06.01.2008 @03:02:42
nmzc
~ino7    06.01.2008 @03:01:48
świetne masz prace z tym malowaniem światłem...chętnie bym się dowiedziała jak to robisz ^^''
~cezarius    02.01.2008 @01:30:59
dzieki widze ze bedziesz wpadal czesciej no czekam na rozwoj wydarzen u ciebie pozdrawiam
Poprzednia strona 1 ... 11 12 13 14
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt